Szülők szeretnénk lenni

Meddőségből anyaság

Babucink

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

HTML

Kommentek

  • Vikicicca: De jó lett a szoba! És mekkora nagy szekrény! és látom ott van már a babahinta is!!! Nagyon klassz... (2010.09.26. 12:49) Roli-szoba:)
  • Vikicicca: Szonja jó baba volt, már akkor is végigaludta az éjszakát!!! (2010.08.11. 11:03) Érzem ŐT :)
  • Vikicicca: Szia! Gratulálok az "óriás" bébitekhez! Majd mesélj, hogy mik a nevek, amikből válogattok! Puszi n... (2010.05.29. 18:51) CRL 36mm:))
  • mariszasz: Köszi lányok......megpróbálom a kekszet...több gyógyszert látni sem akarok..reggel 2,délben 2,este... (2010.04.16. 07:45) Rókakoma
  • Libelle: Gratula, gratula, gratula!!! Nagyon izgultam érted, minden nap vártam van-e valami fejlemény. Szor... (2010.04.12. 21:40) SIKERÜLT:)
  • Vikicicca: Mary! Drukkolunk ezerrel! És alig várjuk a pénteket! Puszi: Viki és Szonja (2010.04.06. 14:19) 3 kincsecske...újra
  • mariszasz: Édes vagy Viki...köszi....de ne tessék ám könnyezi:)))Szép az élet!!!:)) (2010.03.30. 19:27) 4.....
  • mariszasz: Na jó..........erre mégis megjelent:)))))))))) (2010.03.22. 22:26) 10
  • Vikicicca: Egyszerűen gyönyörű!!!!!! Megrendelést felveszel??? Kéne nekem valami nagyon szép csajos majd máju... (2010.03.09. 20:18) Oli tortája:)
  • Vikicicca: Gyönyörű hely, irigykedem! (2010.01.07. 17:36) Kékes-édeskettes:)

Linkblog

4.....

2010.03.30. 09:39 - mariszasz

Tegnap megvolt a leszívás.Reggel 7-kor már ott toporogtun ka bejáratnál.Fél 8kor bei s mehettünk...a nevemet elírták a papírokon..Andrea lettem:))Mondtam is apának,hogy ha lányunk lesz ezt a nevet kapja:)))Miután kijavították a nevemet a műtőben is,jöhetett a sok kitöltenivaló.A 3.ágy lett az enyém a kórteremben,ebből kikövetkeztettem,hogy én eszek a 3.Okos vagyok,mi??:)))))Egész gyorsan ment az idő,már nem voltam olyan ideges mint az elsőnél...tudtam(azt hittem) mi vár rám."Kedvenc" műtősbácsi már jött is értem....az altatódokinénivel megbeszéltünk mindent...elkezdték adni az infúziót..majd az Augmentint...majd az altatócuccot...majd.....filmszakadás.Most arra sem emlékszem,hogy szóltak másszak át az ágyamra.Apa szerint amikor kitoltak a műtőből integettem neki és rámosolyogtam.NEm emlékszem,de biztos így van:))Már csak arra emlékszem,hogy jött a nővérke vérnyomást mérni és megdícsért,hogy szép a vérnyomásom:120.De amire nem számítottam:sokkal jobban fájt a hasam,mint az elsőnél és ahogy már magamnál voltam,nagyon kellett pisilnem.De infúzióval hogy?Kibírtam még egy kis időt..és amikor már nem kaptam az infúziót gyorsan el is mentem ...azaz szédelegtem...WC-re.A hasam sokáig fájt...még ma is fáj,de ma inkább a szúrások helye fáj.Tegnap is alig jártam,ma picikét jobb..de fáj.11körül jött a biológusnő és elmondta mindenkinek az "eredményt"..NEkem 4 petikém lett.Levert a víz...mi van a többi tüszővel?Legalább 10 darabot láttunk....Lehet,hogy már megrepedtek?NEm kizárt,hiszem szombat délután óta nem érzem azt a feszülést/szúrást mint elötte.Aztán átmentem optimistába....4-ből ha 2 megtermékenyül akkor is jó...végülis nincs semmi veszve,max annyi,hogy nem marad lefagyasztva.2 körül hívott be a doki a zárójelentésért,kiírt még pár gyógyszert(Metypred,Doxicilin és Utrogestan).MEgkérdeztem tőle,hogy mi történt a többi tüszővel,megrepedtek elöbb?.Azt mondta üresek voltak:(Már meg sem kérdeztem tőle,hogy az  mitől lehet.De bíztatott,hogy ebből is lehet akár 2-3 gyönyörű gyermekünk...és IGAZA VAN !!!!4körül hazaértünk,mert bementünk a Lidl-be bevásárolni "fehérjét"....otthon még aludtam egy jót.

MA reggel 9-kor kellett telefonálni,hogy mennyi termékenyült meg....4-ből 3 !!Megkérdeztem a biológusnőt,hogy minden OK azzal a hárommal,azt mondta,hogy koruknak tökéletesen megfelelnek!!!Jajj de jóóóóó!!!!El is sírtam magam örömömben.És ahogy gondoltam,csütörtökön kapom vissza őket...és igenis nagyi segíteni fog.

Újra 3 kinccsel a pocakomban fogok távozni.....valaki odafentről nagyon azt akarja ikreink legyenek:))))De nekem egy is elég,csak egészséges legyen...de ha jönni akar több is.......hát én nagy szeretettel várom őket.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://babaravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr551880092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2010.03.30. 19:12:39

Mary! A szokásosat tudom mondani, hogy nagyon drukkolunk! És persze megint könnyet csaltál a szemembe!
Puszi!

mariszasz 2010.03.30. 19:27:49

Édes vagy Viki...köszi....de ne tessék ám könnyezi:)))Szép az élet!!!:))
süti beállítások módosítása